Tävligsdags

Idag återkommer jag till GhostZip, en genial patenterad idé. Trolla fram en snygg handväska ur ett trassel med dragkedja och du lockar garanterat fram ett skratt från dina vänner!

Hundra inlägg är skrivna och det är dags för första tävlingen på bloggen. Kompaniet lottar ut två priser: en sminkpåse och ett mobilfodral från GhostZip i valfri färg! Mer om det längre ner.

Tänään palaan Ghostzipiin kuten pari päivää sitten lupasin. GhostZip on nerokas patentoitu idea. Taio vetoketjukasasta tyylikäs laukku, hymy nousee ystäviesi huulille kun he näkevät tämän!

Ensimmäiset sata postausta on takana ja sen kunniaksi tässä tulee kilpailu. Kompaniet arpoo kaksi palkintoa: GhostZip meikkipussin ja kännykkäpussin. Lisää tästä alempana.

Och sedan till utlottningen:

  1. Gå in på Kompaniets hemsida och välj ditt favoritmärke eller -produkt och lämna en kommentar här på bloggen = 1 lott
  2. Gilla Kompaniet på Facebook = lott nr 2
  3. Länka tävlingen till din egen sida = lott nr 3

Du kan använda bilden nedan om du länkar till din egen sida. Tävlingstiden pågår t.o.m 1.7.2012 kl 24.00 finsk tid. Lycka till!

Ja sitten arvontaan:

  1. Käy Kompanietin sivuilla, valitse mieluisin merkki tai tuote ja jätä  kommentti tänne blogille = 1 arpa
  2. Käy tykkäämässä Kompanietia Facebookissa = toinen arpa
  3. Linkitä arvonta omalle sivullesi = kolmas arpa

Yllä olevaa kuvaa voit käyttää jos linkität arvonnan omalle sivullesi.  Kilpailuaika päättyy 1.7.2012 klo 24.00. Onnea kaikille osallistujille!

Om Ann-Sofie

En händig mångsysslare, företagare och stolt husägare.
Detta inlägg publicerades i tävling, textil, väskor och märktes , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Tävligsdags

  1. Na Dugin skriver:

    Jag gillar Korbo korgarna bäst. Skulle ha användning för flere stycken i min lilla trädgård!

  2. Kamomilla skriver:

    HOPE är ❤ Gillar Kompaniet på fejan också!

  3. Camilla skriver:

    Jag tvekar och funderar men måste nog ändå välja Oleanas tröja. I blått.

  4. Camilla skriver:

    Gillar redan på Facebook och länkar till bloggen här: http://milla-mittilivet.blogspot.fi/2012/06/ghostzip.html. 3 lotter! Håller tummarna!

  5. Ira skriver:

    Oleanan tuotteet aina päiväpeitoista neuleisiin.

  6. Magenta skriver:

    Det finns såå mycket fint så det var inte lätt att välja men nu ät det gjort!
    Jag väljer Deux filles en fil. Väskan som är både trendig och personlig på samma gång. Den skulle bli vän med mina älsklingsjeans och följa mig i ur och skur.

  7. Louise skriver:

    För att öka mina vinstchanser kör jag med 3 lotter, har gillat på Fb, länkat till min blogg och av alla härliga produkter gillar jag mest Deux filles en fil eller Globe Hope :))

  8. Åsa skriver:

    Jag gillar GlobeHope och har redan flera av deras produkter, men just nu är det ett par av de snygga Korbokorgarna som jag skulle behöva allra mest och varit på jakt efter. Bra! Nu vet jag var jag kan få tag på dem!

  9. Virpi Saari skriver:

    Johanna K:n eläimet ovat ihania!

  10. Helén skriver:

    Jag gillar GlobeHope produkterna! GhostZip väskorna är fina så jag hoppas jag har tur i utlottningen 🙂

Lämna gärna en kommentar!