Handgjorda smycken – Korumetsä

För någon vecka sedan besökte jag första gången hantverksmässan Billnäs Sommar, trots att jag bor alldeles i knutarna.

Jag måste nog medge att jag blev ganska så besviken. Förutom Saaga Design hittade jag bara en enda intressant utställare: Korumetsä. Dessa smycken köpte jag, och valet var svårt – det fanns så mycket fina färger. Så småningom kommer smyckena att finnas hos Kompaniet.

På torsdag bär det av till Formex mässan där jag hoppas hitta något nytt och spännande. Samtidigt får jag chansen att se Oleanas nya kollektion, vilket jag verkligen ser fram emot!

Pari viikkoa sitten kävin ensimmäistä kertaa Billnäs Sommarin kädentaitomessuilla, vaikka asun aivan nurkilla.

Minun on pakko myöntää että olin aika pettynyt. Saagan lisäksi paikalla oli oikeastaan vain yksi kiinnostava näytteilleasettaja: Korumetsä. Kuvan riipuksen ja korvikset ostin vaikean valinnan jälkeen, oli niin paljon ihania värejä. Koruja tulee lähiaikoina myös myyntiin Kompanietiin.

Torstaina on Formexmessujen vuoro, toivottavasti löydän jotakin uutta ja kivaa. Odotan myös innolla että saan nähdä Oleanan uuden malliston!

Om Ann-Sofie

En händig mångsysslare, företagare och stolt husägare.
Det här inlägget postades i aktuellt, kompaniet, smycken och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar!

